החסיד התמוטט והאדמור מויז'ניץ הפסיק את התפילה

    בעריש פילמר, בנצי לייזרוביץ 2 Comment on החסיד התמוטט והאדמור מויז'ניץ הפסיק את התפילה
    19:48
    02.05.24
    קובי פינקלר No Comments on שר הביטחון והרמטכ"ל החליטו: מינויים דרמטיים בצה"ל

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    עם כניסת יום הכיפורים, אברך כבן 40 התמוטט בכניסה לבית המדרש 'מרכז חסידי ויז'ניץ' ברחוב שלמה המלך בבני ברק, האברך, תושב בית שמש הגיע לשהות ביום כיפור עם מורו ורבו.

    לאחר טיפול של מתנדבי 'איחוד הצלה' שהגיעו במהירות למקום – הוא פונה במצב קשה לבית החולים שיבא בתל השומר.

    בעקבות כך, האדמו"ר מויז'ניץ הורה לעצור את התפילה והחלו לומר פרקי תהילים לרפואתו של האברך אהרן דוב בן רבקה ביילא בתוחש"י.

    כעת הוא מורדם בבית החולים תל השומר עם דימום מוחי. במהלך החג יצאו אברכים הלוך חזור במשמרות לבית החולים לשהות שם עם בני המשפחה ולהביא עדכונים לאדמו"ר.

    ‏הערב, מוצאי יום הכיפורים יצא האדמו"ר מויז'ניץ לבקרו בבית החולים.

    כמו"כ, בישיבת השלום ברחוב תחכמוני בירושלים התמוטטה אישה בת 50 באמצע תפילת שחרית. כונן 'איחוד הצלה' יוסי רפאלי החל לבצע בה החייאה אליו הצטרפו כוננים נוספים. היא פונתה במצב יציב לבית החולים זאת לאחר 40 דקות של החייאה.

    מקרה נוסף נרשם עם הכנס יום הכיפורים, בעיצומה של תפילת כל נדרי, התקבל דיווח על גבר כבן 70 שהתמוטט בבית הכנסת ברחוב הבילויים ברמת גן.

    דניאל קלוגהפט חובש ביחידת האופנועים של "הצלה" מסניף גוש דן חש למקום והחל בפעולות החייאה מתקדמות, כאשר כל הקהל מסביב החל באמירת תהילים. בחסדי ה' פעולות ההחיאה צלחו והאיש פונה ע"י ניידת טיפול נמרץ של מד"א לבית החולים תל השומר כשמצבו מוגדר קשה אך יציב".



    2 תגובות

    מיין תגובות